Over De Samenwerking

Dienstverlening/klachten behandeling Woonbron Online

Op de website van Woonbron regelt u gemakkelijk uw zaken wanneer het u uitkomt. U kunt een account aanmaken via ‘Mijn Woonbron’. Bij de eerste keer inloggen, krijgt u enkele controlevragen. Na beantwoording van deze vragen is uw account aangemaakt en kunt u direct zaken regelen als:

  • Het wijzigen van uw gegevens (zoals, telefoonnummer, E-mailadres, Bankrekeningnummer)
  • Het bekijken van brieven die u van ons heeft ontvangen.
  • Reparatieverzoek melden.
  • Een klacht melden
  • Tevens kunt u ook terecht voor een lekkende Cv-ketel of afgebroken regenpijp

Websites:

  • https://www.woonbron.nl
  • https://www.woonbronmakelaars.nl
  • https://www.woonbron.nl/vvebeheer

Bellen:

Van maandag tot en met vrijdag staat Woonbron telefonisch voor u klaar om u te helpen. Omdat het erg druk bij het klant contact centrum (KCC) is en de wachttijd op kan lopen is het raadzaam om meldingen zoveel mogelijk online te doen.

  • Woonbron KCC: telefoonnummer 088 966 00 00
  • whatsapp nummer: 06-83909855 hier kunt u uw

reparatieverzoek vermelden bij Woonbron met een foto.Op werkdagen bereikbaar van 8:00 uur tot 17:00 uur. Bent u niet tevreden over bijvoorbeeld de dienstverlening, het afhandelen van een reparatieverzoek of hoe u te woord bent gestaan? Laat het aan Woonbron weten.

Klacht melden:

Wordt uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld en komt u niet samen met Woonbron tot een oplossing? Dan is er sprake van een geschil. U kunt het geschil voorleggen aan:

Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland
t.a.v. De Secretaris
Postbus 610
3300 AP DORDRECHT
Meer info op website https://kcwzh.nl/of ga direct naar het klachtenformulier op de website van GCWZH.

Huurcommissie:
Postbus 16495
2500 BL Den Haag
Meer informatie vindt u op de website www.huurcommissie.nl

Klacht woningtoewijzing :
Vindt u dat Woonbron niet aan de spelregels voor toewijzing houdt? Stuur een brief met uw klacht naar de Klachtencommissie. Dit zijn de adressen van de Klachtencommissies Woonruimteverdeling:

Rotterdam Regionale Geschillencommissie Woonruimteverdeling Rijnmond:
Postbus 490
3000 AL Rotterdam

Delft Klachtencommissie Woonruimteverdeling:
Postbus 570
2600 AN DELFT

Gemeente Nissewaard
Raadhuislaan 106
3201 EL Spijkenisse

Menu

Over De Samenwerking