Over De Samenwerking
Dienstverlening/klachten behandeling Woonbron Online
Op de website van Woonbron regelt u gemakkelijk uw zaken wanneer het u uitkomt. U kunt een account aanmaken via ‘Mijn Woonbron’. Bij de eerste keer inloggen, krijgt u enkele controlevragen. Na beantwoording van deze vragen is uw account aangemaakt en kunt u direct zaken regelen als:
- Het wijzigen van uw gegevens (zoals, telefoonnummer, E-mailadres, Bankrekeningnummer)
- Het bekijken van brieven die u van ons heeft ontvangen.
- Reparatieverzoek melden.
- Een klacht melden
- Tevens kunt u ook terecht voor een lekkende Cv-ketel of afgebroken regenpijp
Websites:
- https://www.woonbron.nl
- https://www.woonbronmakelaars.nl
- https://www.woonbron.nl/vvebeheer
Bellen:
Van maandag tot en met vrijdag staat Woonbron telefonisch voor u klaar om u te helpen. Omdat het erg druk bij het klant contact centrum (KCC) is en de wachttijd op kan lopen is het raadzaam om meldingen zoveel mogelijk online te doen.
- Woonbron KCC: telefoonnummer 088 966 00 00
- whatsapp nummer: 06-83909855 hier kunt u uw
reparatieverzoek vermelden bij Woonbron met een foto.Op werkdagen bereikbaar van 8:00 uur tot 17:00 uur. Bent u niet tevreden over bijvoorbeeld de dienstverlening, het afhandelen van een reparatieverzoek of hoe u te woord bent gestaan? Laat het aan Woonbron weten.
Klacht melden:
Wordt uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld en komt u niet samen met Woonbron tot een oplossing? Dan is er sprake van een geschil. U kunt het geschil voorleggen aan:
Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland
t.a.v. De Secretaris
Postbus 610
3300 AP DORDRECHT
Meer info op website https://kcwzh.nl/of ga direct naar het klachtenformulier op de website van GCWZH.
Huurcommissie:
Postbus 16495
2500 BL Den Haag
Meer informatie vindt u op de website www.huurcommissie.nl
Klacht woningtoewijzing :
Vindt u dat Woonbron niet aan de spelregels voor toewijzing houdt? Stuur een brief met uw klacht naar de Klachtencommissie. Dit zijn de adressen van de Klachtencommissies Woonruimteverdeling:
Rotterdam Regionale Geschillencommissie Woonruimteverdeling Rijnmond:
Postbus 490
3000 AL Rotterdam
Delft Klachtencommissie Woonruimteverdeling:
Postbus 570
2600 AN DELFT
Gemeente Nissewaard
Raadhuislaan 106
3201 EL Spijkenisse
Menu
Over De Samenwerking
Over De Samenwerking